Müşteri Hizmetleri Bildirgesi
Tüm faaliyetlerimizde size en yüksek hizmet kalitesi sunmaya kendimizi adadık. Bu bizim hizmet taahhüdümüzdür. Değerler sistemimizden çalışanlarımızın eğitilmesine ve sizinle olan ilişkimizin geliştirilmesine kadar bu taahhüt işimizin her aşamasında mevcuttur.
İletişimi kolaylaştırmak
Kendini işine adamış Müşteri İlişkileri Yöneticilerimiz sorularınızı ve isteklerinizi anında ve verimli olarak cevaplayacak şekilde eğitilir. Mümkün olduğunca, size özel bir iletişim noktası ve açık iletişim bilgileri sunuyoruz.
Yüksek standartlarımızı koruduğumuzdan emin olmak için iletişimimizi düzenli değerlendirerek her konuya dikkat ediyoruz. Bizdeki hesabınızla ilgili konuların yanı sıra, bu ekipler hakkındaki düşünce ve deneyimlerinize ilişkin geri bildirimlerinizi de iletmenizden memnuniyet duyarız. İyileştirmeleri ancak geri bildirimleri dikkate alarak yapabiliriz, bu nedenle bizimle paylaşacağınız her türlü düşünceye değer veriyoruz.
Poliçe yönetiminin basitleştirilmesi
Poliçe yönetiminden, Atrium ve Atradius Insights gibi çevrimiçi sistemlerimize erişim ve bunların kullanımına kadar her türlü konuda sizlere kılavuzluk ve destek sağlıyoruz.
Poliçe yönetim yükümlülüklerinizi en düşük seviyede tutmak için çok çalışıyoruz ve yenileme zamanı geldiğinde bu sürecin açık ve net olmasını, size belgelerin zamanında ve hızlı bir şekilde sunulmasını sağlıyoruz.
Size gönderdiğimiz tüm faturalarda yapılacak ödeme tutarını, hangi hizmet karşılığında olduğunu ve vadesini açıkça belirtiyoruz.
Kredi limitleri hakkında sizinle yakın temas çalışma
Kredi limiti kararlarını size zamanında bildirmeyi görev edindik ve bu süreçte sizi sürekli bilgilendiriyoruz.
Kararlarımızı alırken sizi de sürece dahil ediyoruz. Mümkün olduğunca, alıcılarınız hakkında ilave bilgi elde etmek için sizinle ortaklaşa çalışıyor ve onlarla olan ticari ilişkilerinizi hesaba katıyoruz. Ayrıca, uygun olan durumlarda, kredi yönetimi süreç ve prosedürlerini desteklemek üzere, sigortalı alıcılarınızın kredi derecelerini sizinle paylaşıyoruz.
Bir kredi limitinin azaltılması ya da iptal edilmesi gerektiğinde, alternatif ticaret anlaşmalarını (istisnai durumlar hariç) yapabilmenize imkan tanıyacak şekilde size yeterli zaman sağlamak için uygun bir süre önce bildirimde bulunmak için özen gösteriyoruz.
Yerine getiremeyeceğimiz sözleri asla vermemek amacıyla çalışıyoruz. Bunun yanısıra şeffaf yeniden değerlendirme sürecimiz, bir kararı gözden geçirmemizi talep etmeniz durumunda bunu gerçekleştirmemizi sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.
Tazminat ve tahsilat hizmetlerinin verimli olarak sunulması
Vadesi geçmiş faturaların bildirimi dahil, bize nasıl tazminat talebinde bulunacağınız konusunda adım adım yol gösteriyoruz.
Dosyanıza ilişkin güncel bilgiler sağlayarak, tahsilat yaklaşımını birlikte kararlaştırarak ve ödemeleri mümkün olan en kısa zamanda gerçekleştirerek tazminat ve tahsilat sürecinde sizinle yakın temas halinde çalışıyoruz.
Bir tazminat talebinin kısmen veya tamamen karşılanması mümkün değilse size net bir açıklama sunuyor ve gerektiğinde yeniden değerlendirme taleplerinizi dikkate alıyoruz.
Sizinle olan ilişkimiz
Stratejiniz ve pazarınız da dahil olmak üzere faaliyetiniz hakkında bilgi sahibi olduğumuzda size en yüksek kalitede hizmet sunabileceğimize inanıyoruz. İleri düzey eğitimli çalışanlarımız kendi alanları ve şirketinizin faaliyeti konusunda uzman olup sürekli mesleki gelişim programıyla desteklenmektedirler.
Bizimle iletişim
Bizimle görüşmek istediğiniz bir konu varsa lütfen size özel Müşteri İlişkileri Yöneticisi’ne başvurunuz.
Atradius Crédito y Caución, S.A. de Seguros y Reaseguros
Türkiye İstanbul Şubesi
Büyükdere Caddesi Kırgülü Sk.
No:4 Metrocity İş Merkezi
Kat:1/B Esentepe 34330 İstanbul
Türkiye
Tel.: 0212 386 28 00
Alternatif olarak, aşağıdaki adresten merkez ofisimize de başvurabilirsiniz:
Atradius Crédito y Caución, S.A. de Seguros y Reaseguros
David Ricardostraat 1
1066 JS Amsterdam
Hollanda
Tel.: +31 20 553 3355
Ayrıca, tüm ofislerimize dair iletişim bilgilerini burada bulabilirsiniz.